20 dagar

Är 20 dagar sedan jag bloggade sist! Kanske haft tid egentligen.. Men inte orkat riktigt!

Jahapp. Vad har hänt sen sist då! Varit glad, ledsen, arg förtvivlad över massa saker! Är så mycke som händer! Firat min syster som fyllt 19, spelat massa fotboll, hängt på gymmet, prövat harres test (gick prima), jobbat sjukt mkt, sett Medina på Mikes med Elin, shoppat i Norrpan med Elin, solat på sjukan, blivit arg för att besvären kommit tillbaka, jobbat lite till, hängt med hon som är min bästa (Elin), Emil bor i veckorna hos sin mamma numera så har myst med honom på helgerna, spelat fotbollsmatcher (DM och träningsmatcher), fått höra att jag är ovig som en stork, fått min tjänstledighet beviljad, bokat om hotellet på Kreta (åker om en vecka), jobbet strular med min semester, tänkt massor, kollat på en ny lägenhet, intresseanmält mig på massa lägenheter, ätit myslunch med mamma, haft syster över som sovsällis!

Kort å gott så tror jag detta sumerar mina 20 senaste dagar! Nu kommer en summering med Bilder!



























































Idag fyller Bästa Tösabiten Elvira 2 år! Ska såklart firas! ♥

Idag är jah förövrigt ledig efter att ha jobbat 40h mördarhelg när ca 30 av dem var KaOs! Ska dona med lite som behövs och som sagt fira Elvira!

Alles folks.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0