Sommargott

Efter en riktigt härlig kväll i onsdags hos elin och henke. Men så god mat,skratt, bästa sällskapet, godis å spel så har jag igår hunnit med ännu mera gottis.

 Igår så blev de en tripp till skärgårdsvåfflan med Elin.L och Mia. Så gott och härligt sällskap!
Är andra gången iår för mig på skärgårdsvåfflan, denna gången komponerade jag min egen våffla, blev mycket gott!

Senare idag ska vi åka med min bror och träffa upp Emils syster+sambo och Emils mamma i Eskilstuna för att äta hamburgare på Hamburge bruket! Ser riktigt gott ut på bilderna så får se hur de smakar!


Japp.. jag äter en massa gott... meeen ska ta tag i mitt liv med den biten när Emils semester  (likaså min) är över! Kan ju inte hålla på såhär hela tiden.. 

Har visseligen under Juli kommit igång med löpningen igen. Känns riktigt kul och skönt att ha tagit sig ur den svackan av icke träning som var innan de. Men va sjutton har ju en liten herre vid namn Loke som tar upp all både energi och tid man har. Min älskade skatt 💙 Du är ju de bästa jag har!! 
Nehe ni. Dags att lägga ner Loke som somnat på mig efter lite mat å likaså telefonen & fortsätta sova!

Ha de gött




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0